Telekom Srbija obustavio je prodaju svojih usluga na 13 prodajnih mesta ovlašćenih distributera, koji su naplaćivali proviziju korisnicima prilikom kupovine elektronskih dopuna.Redovnom kontrolom je utvrđeno da su na pojedinim prodajnim mestima naplaćivani dodatni troškovi dopune prepaid računa korisnicima Telekoma Srbija, odnosno mt:s-a, zbog čega je prodaja obustavljena na osam prodajnih mesta u Užicu, dva prodajna mesta u Beogradu, dva u Požegi i na jednom prodajnom mestu u Kosjeriću.
Telekom Srbija obustavio je prodaju svojih usluga na 13 prodajnih mesta ovlašćenih distributera, koji su naplaćivali proviziju korisnicima prilikom kupovine elektronskih dopuna.
Redovnom kontrolom je utvrđeno da su na pojedinim prodajnim mestima naplaćivani dodatni troškovi dopune prepaid računa korisnicima Telekoma Srbija, odnosno mt:s-a, zbog čega je prodaja obustavljena na osam prodajnih mesta u Užicu, dva prodajna mesta u Beogradu, dva u Požegi i na jednom prodajnom mestu u Kosjeriću.
Podsećamo korisnike da se dodatna provizija na prepaid dopune ne plaća i istovremeno ih pozivamo da svaki eventualni pokušaj naplate provizije ili druge nepravilnosti prilikom pružanja usluga naše kompanije prijave Kontakt centru na 064/789 ili na korisnicki@mts.telekom.rs
.
Kao kompanija koja je zadovoljstvo korisnika pruženim uslugama postavila kao osnovno opredeljenje, Telekom Srbija od svih partnera u mreži distributera očekuje da se pridržavaju svojih ugovornih obaveza koje garantuju kvalitet pružanja usluga korisnicima.